zondag, januari 29, 2006

WAAROM DE FTP BIJDRAGE VAN MAX NIET UITGEZONDEN IS


hee max en andere teleurgestelde kijkers,
Ik hoorde pas vrijdagavond pas van E dat ie het donderdagavond binnen had gekregen
en hij was niet bereid om het me die vrijdag nog te geven, ik moest wachten tot zaterdag 11uur.
Toen ik de dvd op pikte bleek die onleesbaar voor de mac, toen ben ik naar bellissima gegaan
om m op brigittes pc te bekijken, maar daar bleek die ook onleesbaar.
Toen ben ik zelf de LA.mov gaan downloaden, dat was gister om 15uur en het programma
gaf aan dat het zo n 13uur zou duren, nu is zondag 1748uur en hij is nog steeds bezig en
zegt dat ie nog 3en n half uur moet downloaden.

Ik heb er echt alles aan gedaan, mijn s inziens ligt het probleem bij E die me niet onmiddelijk
verteld heeft dat ie m binnen had.ik heb zelf n soort van nep-ftp uitzending samengrsteld van 13
minuten omdat ik tot op het laatst hoopte dat het nog zou gaan lukken.

Niets aans te doen voor de volgende maksgaap doe ik de deze ftp plus wotever
je nu aan het maken ben samen in een uitzending voor over 2 weken dus.
groeten gaap
EMR Systems
EMR Systems