dinsdag, januari 24, 2006

Max zit exact onder ons


Max is afgelopen zondag naar Nieuw Zeeland gevlogen,
om daar ervaring op te doen met Maori expirimenteel Theater.
Hoe lang hij van plan is daar te blijven is onbekend.
Het laatste wat ik van hem heb vernomen was een noodkreet
via de mail;

"Ik ben de 24e in CHristchurch en heb de boel net niet af.
Dus ik zal het wel moeten ftpen of zoiets.
Jammer dat je geen vaste lijn hebt om naar toe te bellen.
Naar mobiel is ondoenlijk.
Groetjes Max"

Nu ben ik benieuwd of het inderdaad op tijd gaat lukken om
zijn reisreportage hier te krijgen voor de uitzending van
aanstaande zondag, zo niet dan volgt die reportages wellicht
in de eerstvolgende uitzending en ben ik genoodzaakt
om een maxgaapje voor de dorst, opgenomen van de zomer
in Kroatiƫ te gebruiken
EMR Systems
EMR Systems