vrijdag, januari 13, 2006

Max is Eindelijk Vertrokken!


Max is vandaag eindelijk vertrokken
via Los Angeles naar Australiƫ.
Hij is van plan er drie maanden te blijven,
en wil gedurende die tijd nauw samenwerken
met lokale wereld omroepen aldaar.

Zijn vertrek had nogal wat voeten in de
aarde, zijn laptop begaf het gisteravond,
en met die laptop gaat hij zijn reportages
naar terug naar Nederland sturen.Zijn
camera doet het nog wel, maar hoelang
nog, dat mag god weten, enfin ik kan er
niets meer aan doen.


Wat mij betreft, ik moet nu 6 afleveringen
in mijn eentje maken, ook geen sinicure,
vooral omdat de geplande video bijdragen
van Max mischien niet op tijd voor de uitzending
Nederland bereiken zullen.
Gelukkig heb ik een voorraadje items, die ik
met Max van de zomer in Kroatiƫ gedraaid
heb.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ja kom op met die items, want ik maksgaap gevaarlijk afglijden dit nieuwe seizoen

5:59 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

EMR Systems
EMR Systems